Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generátor zefektivňující tvorbu a udržovatelnost single-page aplikací
Ďurčanský, Norbert ; Burget, Radek (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá tvorbou generátora single-page aplikacií. Pred jeho vytvorením bolo potrebné identifikovať problémové miesta, ktoré spomaľujú vývoj, a popísať nástroje, ktoré uľahčujú tvorbu, testovanie, udržovanie a nasadzovanie single-page aplikácií. Na základe uvedených informácií je navrhnutý a implementovaný generátor Create Sbspa, ktorý zefektívňuje tvorbu single-page aplikácií a pomáha odstraňovať problémové miesta vývoja. K tomu využíva generovanie konfigurácií a kódu pomocou sémantických šablón. Generátor je dostupný pomocou uživateľkého rozhrania, ktoré rozdeľuje šablóny do skupín podľa použitia. Pri návrhu nástroja je kladený dôraz na jeho prehľadnosť a jednoduchú rozšíriteľnosť o nové funkcionality. Z tohto dôvodu je súčasťou práce taktiež návrh a implementácia vzorovej aplikácie, ktorá slúži ako ukážka vlastností a výhod generátora.
Modelem řízený vývoj Android aplikací
Bělehrádek, Stanislav ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro tvorbu Android aplikací, který je založený na modelem řízeném vývoji software (Model Driven Software Development). Nejprve je popsán obecně vývoj softwaru, potom konkrétně se zaměřením na MDD a executable UML. V další části je představena platforma Android, způsoby tvorby aplikací na tuto platformu a existující nástroje s podporou MDD. Následně je ukázán návrh nového MDD nástroje pro tvorbu Android aplikací. Navrhovaný nástroj je realizován jako Gradle plugin a samostatné vývojové prostředí využívající tento plugin. Nástroj k modelování aplikací využívá fUML a jazyk ALF. Funkce a možnosti vyvíjeného nástroje jsou demonstrovány při tvorbě vzorové aplikace.
Cryptographic Escape Room Game
Nosek, Ondřej ; Jedlička, Petr (oponent) ; Ricci, Sara (vedoucí práce)
The thesis deals with the implementation of the escape room game in the form of a~web application. The topic of each room is cryptography in many forms. Concretely it is modular arithmetic, a system for data encryption, including its particular algorithms, as~Advanced Encryption Standard is, or network security basics. The main goals of the thesis are to get acquainted with the topic of escape games, web applications, and the realization of web applications. The escape game contains a total of~four rooms. The thesis describes the choice of technologies on which the application will be built and the implementation of individual rooms, including the possibility of~solving tasks. In the end, it summarizes the achieved results and goals.
Informační systém pro ubytovací služby
Bargl, Vojtěch ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá mikroservnisní architekturou. Hlavními cíli této práce je analýza architektury mikroslužeb, porovnání s architekturou monolitu a vytvoření ukázkového informačního systému za pomoci konceptů odhalené z architektury mikroslužeb. Tato práce vnáší pohled na objem práce, který tato architektura obnáší. Systém je uzpůsobený na správu apartmánů, uživatelů a rezervací. Text práce se zabývá nejdůležitějšími faktory získané z analýzy této archiktektury, procesem specifikace domény ubytovacích služeb a vývojem samotného systému za pomoci uplatnění těchto konceptů. 
Cryptographic Escape Room Game
Nosek, Ondřej ; Jedlička, Petr (oponent) ; Ricci, Sara (vedoucí práce)
The thesis deals with the implementation of the escape room game in the form of a~web application. The topic of each room is cryptography in many forms. Concretely it is modular arithmetic, a system for data encryption, including its particular algorithms, as~Advanced Encryption Standard is, or network security basics. The main goals of the thesis are to get acquainted with the topic of escape games, web applications, and the realization of web applications. The escape game contains a total of~four rooms. The thesis describes the choice of technologies on which the application will be built and the implementation of individual rooms, including the possibility of~solving tasks. In the end, it summarizes the achieved results and goals.
Informační systém pro ubytovací služby
Bargl, Vojtěch ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá mikroservnisní architekturou. Hlavními cíli této práce je analýza architektury mikroslužeb, porovnání s architekturou monolitu a vytvoření ukázkového informačního systému za pomoci konceptů odhalené z architektury mikroslužeb. Tato práce vnáší pohled na objem práce, který tato architektura obnáší. Systém je uzpůsobený na správu apartmánů, uživatelů a rezervací. Text práce se zabývá nejdůležitějšími faktory získané z analýzy této archiktektury, procesem specifikace domény ubytovacích služeb a vývojem samotného systému za pomoci uplatnění těchto konceptů. 
Generátor zefektivňující tvorbu a udržovatelnost single-page aplikací
Ďurčanský, Norbert ; Burget, Radek (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá tvorbou generátora single-page aplikacií. Pred jeho vytvorením bolo potrebné identifikovať problémové miesta, ktoré spomaľujú vývoj, a popísať nástroje, ktoré uľahčujú tvorbu, testovanie, udržovanie a nasadzovanie single-page aplikácií. Na základe uvedených informácií je navrhnutý a implementovaný generátor Create Sbspa, ktorý zefektívňuje tvorbu single-page aplikácií a pomáha odstraňovať problémové miesta vývoja. K tomu využíva generovanie konfigurácií a kódu pomocou sémantických šablón. Generátor je dostupný pomocou uživateľkého rozhrania, ktoré rozdeľuje šablóny do skupín podľa použitia. Pri návrhu nástroja je kladený dôraz na jeho prehľadnosť a jednoduchú rozšíriteľnosť o nové funkcionality. Z tohto dôvodu je súčasťou práce taktiež návrh a implementácia vzorovej aplikácie, ktorá slúži ako ukážka vlastností a výhod generátora.
Modelem řízený vývoj Android aplikací
Bělehrádek, Stanislav ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro tvorbu Android aplikací, který je založený na modelem řízeném vývoji software (Model Driven Software Development). Nejprve je popsán obecně vývoj softwaru, potom konkrétně se zaměřením na MDD a executable UML. V další části je představena platforma Android, způsoby tvorby aplikací na tuto platformu a existující nástroje s podporou MDD. Následně je ukázán návrh nového MDD nástroje pro tvorbu Android aplikací. Navrhovaný nástroj je realizován jako Gradle plugin a samostatné vývojové prostředí využívající tento plugin. Nástroj k modelování aplikací využívá fUML a jazyk ALF. Funkce a možnosti vyvíjeného nástroje jsou demonstrovány při tvorbě vzorové aplikace.
Popište a porovnejte nástroje Maven a Gradle
Tvrdíková, Lucie ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Cílem práce je analýza schopností systémů Maven a Gradle a jejich vzájemné porovnání. V průběhu analýzy vznikly uživatelské příručky v českém jazyce k oběma nástrojům. K dosažení stanovených cílů je využita práce se zdroji, a to konkrétně vydaných uživatel-ských příruček nebo knih v anglickém jazyce. Uživatelské příručky popisují základy sys-témů, řízení závislostí, testování a multiprojektové buildy. Porovnání je vytvořeno zejména na základě uživatelských příruček a osobní zkušenosti autorky. Praktická část práce obsa-huje soubory pro build aplikace v systému Maven i Gradle.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.